Jak postupovat při vrácení či reklamaci zboží

 

Po 24.12. 2019 vám rádi vyměníme nevyhovující zboží zakoupené od 15.11.2019. Výměnu vánočních dárků je možné provést do 7. ledna 2020.

 

Objednaný kousek se Vám líbí, jen nesedí velikost?


Vytvořte si na našem e-shopu co nejdříve novou objednávku, aby Vám zboží neuniklo.
Peníze za nevyhovující produkt/y Vám budou vyplaceny obratem od přijetí Vašeho balíčku.



Jak postupovat při vrácení zboží?

Nevyhovující zboží je možné vrátit do 14 dnů (od převzetí zásilky) bez udání důvodu

Balíček nám zašlete zpět spolu s vyplněným formulářem na tuto adresu: MODE.cz, M-Palác, Heršpická 814/5a, Brno, 639 00.

Zboží musí být vráceno kompletní, v původním stavu (včetně visačky), nesmí jevit známky opotřebení a používání.

Z hygienických důvodů není možné vrátit spodní prádlo.

Peníze Vám budou zaslány na uvedené číslo účtu do 14 dnů od převzetí zásilky.

 

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Na Vámi objednané zboží se vztahuje záruka 2 roky, ve které můžete zboží reklamovat.

Balíček s reklamovaným produktem nám zašlete zpět spolu s vyplněným formulářem a dokladem o zaplacení na tuto adresu: MODE.cz, M-Palác, Heršpická 814/5a, Brno, 639 00.

Poštovné při vrácení zboží si hradí kupující sám.

 

Při vrácení či reklamaci zboží je nutné zaslat formulář, který naleznete v balíčku spolu se zbožím nebo k vytisknutí ZDE.

 

V případě vyzvednutí zboží na některé z našich kamenných prodejen pomocí bezplatného osobního odběru je možné vrácení do 14 dnů, 

ale pouze na pobočce, kde bylo zboží ZAKOUPENO.

 

Děkujeme Vám!

Vše pro Vás vyřídíme co nejdříve a brzy se Vám ozveme.

Tým MODE.cz

© 2013-2019 mode.cz